'cookieOptions = {...};' Unique Creations: Η καινούρια μου ασχολία

Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

Η καινούρια μου ασχολία

      Καλησπέρα  και καλό μας μήνα αν και λίγο καθυστερημένα,
Όπως είπα και την τελευταία φορά θα σας παρουσιάζω σιγά σιγά ότι έχω φτιάξει όλον αυτό τον καιρό που είχα χαθεί τελείως.

     Η καινούρια μου αγαπημένη ασχολία είναι να φτιάχνω κορδέλες...Ναι ναι κορδέλες για τα μαλλιά και όχι σαν αυτές που είχα ήδη κάνει τις πλεκτές.Αλλά κορδέλες με λουλούδια που φτιάχνω μόνη μου από υφάσματα πολύχρωμα , μονόχρωμα, σατέν, βαμβακερά, τσόχα και ότι βρίσκω μπροστά μου γενικά τα φτιάχνω λουλούδια.
     Κάποια θα σας τα παρουσιάσω παρακάτω και ελπίζω να ενθουσιαστείτε και εσείς όπως και εγώ.


χειροποίητες κορδέλες για τα μαλλιά



χειροποίητες κορδέλες για τα μαλλιά


χειροποίητες κορδέλες για τα μαλλιά

χειροποίητες κορδέλες για τα μαλλιά

χειροποίητες κορδέλες για τα μαλλιά

χειροποίητες κορδέλες για τα μαλλιά

χειροποίητες κορδέλες για τα μαλλιά


χειροποίητες κορδέλες για τα μαλλιά


χειροποίητες κορδέλες για τα μαλλιά


    Κάποιες από αυτές τις έχω χαρίσει, τις έχω δωρίσει ,τις έχω πουλήσει ,τις χρησιμοποιώ εγώ και κάποιες περιμένουν . Μπορούν να γίνουν σε διάφορα χρώματα και συνδυασμούς όπως μπορούν να γίνουν είτε για μικρές είτε για μεγάλες κυρίες.
    Προσεχώς θα σας δείξω και άλλες κορδελίτσες γιατί έχω φάει κόλλημα και φτιάχνω συνέχεια.
Μέχρι τότε να περνάτε καλά και δημιουργικά.


     Φιλικά 
Κωνσταντίνα

2 σχόλια:

Blogging tips