'cookieOptions = {...};' Unique Creations: Το ψωμί ,ψωμάκι.

Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

Το ψωμί ,ψωμάκι.

     Το ψωμί έχει ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου και στη διατροφή μου. Βούτες από εδώ στο φαγητό, βούτες από εκεί στη σαλάτα, με βούτυρο και μέλι στο πρωινό, με τυράκι σε τοστ βρίσκω ευκαιρίες να τρώω ψωμί.

    Από τότε όμως που έκανα τα παιδιά έχει αρχίσει και με απασχολεί ιδιαίτερα η διατροφή μας ,κατά πόσο είναι υγιεινά όλα αυτά που τρώμε με τα χιλιάδες συντηρητικά που βάζουν μέσα. Έχω αρχίσει λοιπόν μια εκστρατεία να μαγειρεύω όσο το δυνατόν πιο υγιεινά γίνεται και με όσο το δυνατόν πιο αγνά υλικά γίνεται αφού στην Αθήνα είναι λίγο δύσκολο να βρεις εκτός αν έχεις να διαθέσεις αρκετά χρήματα (πράγμα που δεν έχω).
    Μιας και το ψωμί δε λείπει ποτέ από το σπίτι και όλα αυτά του εμπορίου δεν είναι και πολύ κανονικά ψωμιά ιδιαίτερα το ψωμί του τοστ από το σούπερ μάρκετ είναι σαν πλαστικοποιημένο 20 μέρες να το αφήσεις εκτός ψυγείου και δεν παθαίνει τίποτα, φαντάσου πόσα συντηρητικά βάζουν και μένει αναλλοίωτο. Ακόμα όμως και του φούρνου το ψωμί δεν είναι σαν το παλιό ψωμί που τρώγαμε όταν πηγαίναμε σε καμία επαρχία τα πιο παλιά χρόνια.Έχουν χαλάσει και αυτή την ποιότητα του ψωμιού.
     Έτσι λοιπόν αποφάσισα να δοκιμάσω και εγώ να κάνω το δικό μου ψωμί.Έψαξα, έψαξα στο ίντερνετ και βρήκα πάρα πολλές συνταγές άλλες κάπως δύσκολες άλλες κάπως απλές.Έκανα διάφορες δοκιμές. Το θέμα μου ήταν μη γίνει σκληρό και τρώγεται μόνο όσο είναι ζεστό και την επόμενη μέρα είναι πέτρα.Τελικά βρήκα μια συνταγή που μου φάνηκε και πολύ απλή και συμπαθητική και από ότι έβλεπα από τον ενθουσιασμό που έγραφε τη συνταγή η κυρία στο blog της με έπεισε ότι πρόκειται για πολύ ωραία συνταγή με σίγουρο αποτέλεσμα.


το ψωμί ψήνεται


     Ανακατεύτηκα λοιπόν με τα αλεύρια μου έκανα τις δοκιμές μου και τις προσπάθειές μου και το αποτέλεσμα η αλήθεια είναι ότι με αντάμειψε. Επιτέλους τρώγαμε το δικό μας ψωμί και ήταν πεντανόστιμο και σίγουρα πιο υγιεινό από τα αγοραστά.Ο ενθουσιασμός ήταν μεγάλος για όλους μας γιατί τελικά ήταν τόσο απλό και εύκολο να φτιάξεις ψωμί.Εγώ δεν πίστευα ότι θα τα καταφέρω με την πρώτη να έχω ένα άρτιο αποτέλεσμα,τελικά όμως δικαίως υπήρχαν τόσα ενθουσιώδη σχόλια κάτω από τη συνταγή που βρήκα. 
     Από την πρώτη κιόλας προσπάθεια που έκανα το αποτέλεσμα ήταν τέλειο η μόνη αλλαγή που έκανα τις επόμενες φορές ήταν ο χρόνος ψησίματος και πειράματα με διαφορετικά αλεύρια και φόρμες.

έτοιμο το ψωμάκι

ψωμί του τοστ


       Μετά από 2-3 φορές που έφτιαξα το ψωμί αποφάσισα να δοκιμάσω να βάλω και μαύρο αλεύρι για να δώ αν θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα .Τελικά έβαλα μισό άσπρο και μισό μαύρο αλεύρι και βγήκε πάλι νοστιμότατο.Επίσης απ' ότι βλέπετε στη φωτογραφία το έβαλα και σε μακρόστενη φόρμα του κεικ και έγινε σαν ψωμί του τοστ. Και έχουμε και ψωμάκι για τα τοστ μας απλά όταν το βάζω στην τοστιέρα το αφήνω περισσότερη ώρα να ψηθεί. Είναι πραγματικό ψωμί γεμάτο από μέσα και γευστικότατο.
         Τη συνταγή τη βρήκα εδώ και είμαι κατά ενθουσιασμένη.  Δοκιμάστε τη και εσείς και πείτε μου τη γνώμη σας για το αποτέλεσμα ή άμα έχετε σκεφτεί καμία ενδιαφέρουσα παραλλαγή ευχαρίστως να την ακούσω και να τη δοκιμάσω αφού ακόμα είμαι στα πρώτα βήματα ως ''φούρναρης''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips