'cookieOptions = {...};' Unique Creations: Λουλουδένιες κορδέλες

Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

Λουλουδένιες κορδέλες

    Το να φτιάχνω λουλούδια μου φέρνει μια ηρεμία και μια ευφορία .Το μυαλό μου ταξιδεύει σε λιβάδια και σε εξοχές ,κάποια ηλιόλουστη, ανοιξιάτικη-καλοκαιρινή μέρα. Έτσι είμαι σε άλλο κόσμο ονειρικό ,χαρούμενο, χαμογελαστό και παραγωγικό, μόνο έτσι καταφέρνω να ξεφεύγω από τη ρουτίνα τις καθημερινότητας και από την ασχήμια που συμβαίνει στον κόσμο γύρω μας.Δεν κρατάει βέβαια πολύ αλλά αφού δεν μπορώ να δραπετεύσω κανονικά κάτι είναι και αυτό έστω για λίγα λεπτά.

    Δε μιλάω για κάποια καινούρια ασχολία αλλά για την κατασκευή χειροποίητων λουλουδιών που μπαίνουν στις κορδέλες για τα μαλλιά.Αν και θα μπορούσαν κάλλιστα να γίνουν μπουτονιέρες, κουαφ για τα μαλλιά,να διακοσμήσουν ζώνες ή παπούτσια.Σιγά σιγά όμως όλα θα τα κάνουμε.
    Για να δούμε όμως μερικά από τα σχέδια που έφτιαχνα τόσο καιρό.














Φιλικά 



3 σχόλια:

  1. Ειναι καταπληκτικά! Μπράβο σου, εχω δοκιμάσει να τα κάνω αλλα δεν τα εχω καταφερει αυτα τα λουλούδια! Ερχομαι απο το πάρτυ της Μάχης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ντίνα,η αλήθεια είναι και εγώ κάποια συγκεκριμένα λουλούδια που έχω δει όσο και να έχω προσπαθήσει δεν τα καταφέρνω αλλά αυτά που έφτιαξα εγώ είναι από τα πιο απλά .Άμα ψάξεις στο youtube θα βρεις σχετικά tutorials

      Διαγραφή
  2. Snow Peak Titanium | Titanium.Art
    The snow 4x8 sheet metal prices near me peak titanium line. titanium septum jewelry A titanium wok classic for the Classic Classic Iceman; from the original titanium bolt Teton Ridge; from a mountain of titanium nitride snow on $13.99

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips