'cookieOptions = {...};' Unique Creations: Ανακύκλωση παλιών ρούχων μέρος 1ο

Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

Ανακύκλωση παλιών ρούχων μέρος 1ο

      Εσείς τί κάνετε τα παλιά σας ρούχα;Εγώ συνήθως τόσα χρόνια όσα ήταν σε καλή κατάσταση ή τα έδινα κάπου που είχαν ανάγκη ή τα έδινα στην εκκλησία.Τώρα που άλλαξε η εποχή και ανεβοκατέβηκαν στα πατάρια καλοκαιρινά και χειμωνιάτικα ρούχα,βρήκαμε κάποια ρούχα που απλά μένουν στις κρεμάστρες με την ελπίδα ότι θα χάσουμε κανένα κιλό και θα τα ξαναφορέσουμε ή ότι κάποια στιγμή θα ξαναχρειαστεί.

     Από πέρσι όμως αποφάσισα ότι δε θα κρατάμε πράγματα στο σπίτι που δεν χρησιμοποιούμε με την ελπίδα ότι κάτι θα αλλάξει.Στο τέλος θα μαζέψουμε ένα σωρό πράγματα και εμείς δε θα χωράμε να μπούμε.Σε διαμέρισμα μένουμε με μεγάλη στενότητα αποθηκευτικού χώρου οπότε δεν είμαστε για να κρατάμε πράγματα για ενθύμιο.
     Αυτή τη φορά βρήκα κάποια πουκάμισα του άντρα μου που δεν τα φόραγε και τα είχε για πέταμα.Εμένα όμως δε μου πήγαινε να τα πετάξω γιατί δεν είχαν τίποτα ήταν μια χαρά.Έτσι λοιπόν άρχισα να ψάχνω στο αγαπημένο μου Pinterest για το τι μπορώ να κάνω παλιά πουκάμισα και σε τι μπορώ να τα μετατρέψω.Έτσι λοιπόν βρήκα τη λύση και δεν έχασα χρόνο να κάνω τα πειράματά μου.


    Τα χρώματα δεν είναι πολύ ταιριαστά μεταξύ τους αλλά εμένα μου φτάνει για να κάνω το πείραμά μου και να δω τι μπορώ να κάνω.Πήρα λοιπόν τα 2 πουκάμισα το γαλάζιο και το ροζ και άρχισα να κόβω και να ράβω.Στο τέλος κατέληξα να έχω μια φούστα πολύχρωμη και διαφορετική.Ας τα πάρουμε όμως με τη σειρά για να δείτε και εσείς πώς έφτασα στο αποτέλεσμα.
   1ο βήμα: Κόβουμε τα δυο πουκάμισα στα πλαϊνά τους και τα μανίκια όπως φαίνονται στις φωτογραφίες οι διακεκομμένες γραμμές.Έτσι μας μένουν δυο κομμάτια από κάθε πουκάμισο,τα 2 μπροστινά μέρη και τα πίσω κομμάτια των πουκαμίσων.



   2ο βήμα: Κόβουμε από κάτω όλα τα κομμάτια μας για να έρθουν στο ίδιο μάκρος.Και τα κόβουμε και κατακόρυφα στη μέση(όπως στη φωτογραφία)



   3ο βήμα: Ισιώνουμε την κάθε πλευρά για να έχουμε μια ευθεία.Με τη βοήθεια ενός χάρακα μπορούμε να τραβήξουμε γραμμές - οδηγούς για να κόψουμε ίσια το ύφασμά μας.



    4ο βήμα: Επιλέγουμε πιο από τα 2 μπροστινά μέρη των πρώην πουκαμίσων θα κρατήσουμε για το μπροστινό μέρος της φούστας.Έπειτα από το άλλο μέρος κόβουμε τα κουμπιά και τις κουμπότρυπες.





   5ο βήμα: Τα κομμάτια που έκοψα τα κουμπιά και τις κουμπότρυπες τα ενώνω ράβοντάς τα μεταξύ τους.Έτσι παίρνουμε το πίσω μέρος της φούστας.



    6ο βήμα: Ράβουμε το μισό κομμάτι,από την πλάτη του ροζ πουκάμισου, με το μπροστινό μέρος της φούστας (όπως φαίνεται στη φωτογραφία).Το μισό από τη μια μεριά του μπροστινού μέρους της φούστας και το άλλο μισό από την άλλη.Και τέλος το μισό μέρος από την πλάτη του γαλάζιου πουκάμισου το ράβουμε στο πίσω μέρος της φούστας που ράψαμε στο προηγούμενο βήμα.μισό από τη μια μεριά και μισό από την άλλη.



  7ο βήμα: Αν όλα έχουν πάει καλά έχουμε 2 μεγάλα κομμάτια υφάσματος.Αυτά τα δυο τώρα τα ράβουμε μεταξύ τους και είναι σχεδόν έτοιμη η φούστα μας.Το μόνο που απομένει είναι να ράψουμε ένα λάστιχο στο πάνω μέρος της φούστας για να στέκεται στη μέση μας.Απλά μην ξεχάσετε να κάνετε ομοιόμορφες σούρες όταν ράβετε το λάστιχο γιατί η περίμετρος της φούστας είναι τεράστια σε σχέση με τη μέση μας.



   Κάπως έτσι λοιπόν θα γίνει η φούστα σας.Εγώ ένωσα και τα μανίκια του πουκάμισου και τα έκανα μια ζώνη για να μη φαίνεται το λάστιχο που έβαλα και να δώσει μια άλλη χάρη στο τελικό αποτέλεσμα.Μπορείτε βέβαια να βάλετε και ότι άλλη ζώνη θέλετε.Να σημειώσω ότι όσο πιο μεγάλο μέγεθος έχει το πουκάμισο τόσο πιο αεράτη θα γίνει η φούστα και θα κάνει μεγαλύτερες και πιο ωραίες πιέτες.
   Δοκιμάστε το και εσείς είναι πολύ απλό ,δε χρειάζονται ιδιαίτερες γνώσεις ραπτικής ,εγώ προσωπικά ξέρω μόνο τα πολύ βασικά και τίποτα άλλο .Θα χαρώ πολύ να μου πείτε αν έχετε άλλες ιδέες για ανακύκλωση ρούχων,όπως και για όποια άλλη απορία στην κατασκευή της φούστας που σας έδειξα εδώ είμαι να σας απαντήσω.

Φιλικά


















16 σχόλια:

  1. Τι όμορφη φούστα που έφτιαξες Κωσταντίνα μου και με μηδεν κόστος!!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ.Να το δοκιμάσεις και εσύ γιατί ειδικά πουκάμισα σε όλους κατά καιρούς περισσεύουν είτε περνάει η μόδα τους είτε στενεύουν και είναι ευκαιρία για μια μεταποίηση.

      Διαγραφή
  2. Υπέροχη ανακύκλωση Κατερίνα δείχνει το ταλέντο σου στο ράψιμο! Έκανα κι εγώ μια ανακύκλωση πουκάμισων αλλά έλα που εγώ από ράψιμο τίποτα. Καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χριστίνα.Δε μου είπες όμως εσύ τι ακριβώς έκανες με τα πουκάμισα;Φούστα και εσύ ή κάτι άλλο;

      Διαγραφή
    2. Τα πουκάμισα μου φούστα!! Τώρα που την βλέπω ίσως "θυσιάσω" 1-2 ακόμα! !

      Διαγραφή
    3. Υπάρχει και άλλο ένα που είναι προς ανακύκλωση αλλά θα το παρουσιάσω σε λίγο καιρό.Μείνε συντονισμένος για το αποτέλεσμα.Και άμα έχεις και άλλα να τα θυσιάσουμε στο βωμό της ανακύκλωσης,εδώ είμαι κάτι θα βρω να τα κάνω!!!

      Διαγραφή
  3. μου εδεσες ιδεα για κυριακατικη δημιουργια keep blogging maria by beauty harmonyblog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το κάνεις Μαρία και θα περιμένω να μου στείλεις φωτογραφία του αποτελέσματος.:)

      Διαγραφή
  4. Φοβερή η φουστίτσα... κι έχω έλλειψη! Νομίζω θα το δοκιμάσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις Τριανταφυλλένια,είναι σχετικά απλή διαδικασία.Περιμένω και από εσένα φωτογραφία αν την φτιάξεις τελικά να δω πως έγινε.

      Διαγραφή
  5. Λατρεύω το upcycling. Βγήκε τέλεια η φουστα!
    Καλημέρα!
    Από το πάρτι της Μommasdailylife

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαρία.Ναι είναι πολύ ενδιαφέρον η επανάχρηση ρούχων με άλλη μορφή.Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφη ιδέα!
    Για να πω την αλήθεια λυπάμαι να πετάω ρούχα. Προσπαθώ κι εγώ να ανακυκλώνω. Δεν έχω όμως το ταλέντο σου. Θα προσπαθήσω πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ ωραια φουστα!!! Ερχομαι απο το λινκ παρτυ. Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Δέσποινα και σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου.

      Διαγραφή

Blogging tips