'cookieOptions = {...};' Unique Creations: Γεμιστά

Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015

Γεμιστά

    Τα γεμιστά είναι από τα αγαπημένα μου φαγητά.Ειδικά οι ντομάτες μου αρέσουν πάρα πολύ.Και ειδικά όταν οι ντομάτες είναι φρέσκες και ώριμες γίνονται τέλεια.Φυσικά μπορούμε να γεμίσουμε όποιο λαχανικό θέλουμε ανάλογα με τα γούστα του καθενός,πιπεριές,κολοκύθια,μελιτζάνες και άλλα πολλά.Ας ξεκινήσουμε όμως να δούμε τη συνταγή μας βήμα βήμα.


Υλικά
Ντομάτες (και όποιο άλλο λαχανικό θέλετε για γέμισμα)
Πιπεριές φλωρίνης
Ρύζι καρολίνα
Κρεμμύδι
Σκόρδο
Μαϊντανό
Αλάτι
Πιπέρι
Κανέλα
Κύμινο
Ελαιόλαδο


Εκτέλεση
Συνήθως ξεκινάω τη διαδικασία από βραδύς.Αφού πλύνω καλά τις ντομάτες μου τις αδειάζω και το εσωτερικό τους το τρίβω σε μια λεκάνη.Αδειάζω και τις πιπεριές μου. Ψιλοκόβω το κρεμμύδι ,το σκόρδο και το μαϊντανό και τα ρίχνω όλα μαζί στην τριμμένη ντομάτα και τα ανακατεύω.Ρίχνω και το ρύζι μου μέσα και τα ανακατεύω όλα. Ρίχνω αλάτι ,πιπέρι ,μπόλικη κανέλα και αρκετό κύμινο και τα ανακατεύω όλα μαζί.



Τα αφήνω όλο το βράδυ να φουσκώσει το ρύζι και το πρωί γεμίζω τις ντομάτες μου με ένα κουτάλι.


συνταγή για γεμιστά

Περιχύνω με το ελαιόλαδο βάζω και λίγο νεράκι και τα ψήνω στο φούρνο μέχρι να ψηθεί το ρύζι μου.




   Η κανέλα και το κύμινο δίνουν μια ιδιαίτερη ξεχωριστή γεύση στα γεμιστά.Δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε γίνονται πάρα πολύ νόστιμα.Μέσα στα γεμιστά μπορεί κάποιος να κρύψει και άλλα λαχανικά όπως καρότο ,κολοκύθι ,μελιτζάνα ανάλογα και τι άλλα λαχανικά έχει να γεμίσει.Εγώ συνήθως κατά το ψήσιμο τα σκεπάζω με ένα αλουμινόχαρτο για να μην αρπάξουν από πάνω και μείνει άψητο το ρύζι και το βγάζω λίγο πριν το κλείσω.Προσοχή μη βάλετε πολύ νερό στο ταψάκι γιατί οι ντομάτες βγάζουν και από μόνες τους ζουμί.Και με λίγη φέτα είναι τέλειος συνδυασμός.

γεμιστές ντομάτες



   Περιμένω να ακούσω εντυπώσεις αν δοκιμάσετε τη συνταγή μου όπως και τις δικές σας γνώμες για τα γεμιστά.Καλή επιτυχία.


Φιλικά



4 σχόλια:

  1. Γεια!!! Θα ήθελες να ρίξεις μια ματιά στο blog μου: http://booksfrien.blogspot.com/ ;;; Θα το εκτιμούσα πολύ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κωνσταντίνα μου θα την δοκιμάσω την συνταγή σου γιατί είναι από τα αγαπημένα μας φαγητά και τα τρώμε χειμώνα-καλοκαίρι.. Ευχαριστούμε που την μοιράστηκε μαζί μας!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλως σε βρισκω
    Σε μια αγαπημενη μου συνταγη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips