'cookieOptions = {...};' Unique Creations: Μπεσαμέλ η εύκολη

Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015

Μπεσαμέλ η εύκολη

     Για πολύ καιρό έψαχνα συνταγές για μπεσαμέλ από εδώ και από εκεί και είχα κάνει πολλές απόπειρες που όμως δεν είχαν αυτή την νόστιμη γεύση όπως άλλες σπιτικές μπεσαμέλ που είχα δοκιμάσει σε διάφορα σπίτια.
Φυσικά πολύς κόσμος δεν μοιράζεται μαγειρικές συνταγές ,το κάνω και εγώ βέβαια κάποιες φορές, και έτσι δεν έμενα ικανοποιημένη.
    Ωστόσο μετά από πολλές δοκιμές βρήκα μια πολύ απλή και εύκολη συνταγή και απλά έχω αλλάξει τον τρόπο παρασκευής της για να γίνει ακόμα πιο εύκολη και γρήγορη.Σχεδόν όλες οι συνταγές που έβρισκα έλεγαν να τσιγαρίσεις το αλεύρι με το βούτυρο και μετά να ρίξεις το γάλα.Όπου στο τέλος κατέληγα να μου κολλάει το αλεύρι κατά το τσιγάρισμα.Ας τα δούμε όμως όλα αναλυτικά και τα υλικά μας και την εκτέλεση.

Υλικά
1 λίτρο γάλα
6 γεμάτες κουταλιές αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 κουταλιά της σούπας βούτυρο
1 αυγό
αλάτι
πιπέρι
μοσχοκάρυδο

Εκτέλεση   
Κρατάω ένα φλιτζάνι από το γάλα μου στην άκρη και το υπόλοιπο το ρίχνω στην κατσαρόλα σε μέτρια φωτιά.Μέχρι να ζεσταθεί λίγο το γάλα μου στο φλιτζάνι γάλα που κράτησα ρίχνω το αλεύρι μου και το ανακατεύω καλά μέχρι να διαλυθεί. Αφού διαλυθεί το ρίχνω στην κατσαρόλα μου και ανακατεύω συνέχεια για να μην κολλήσει.Ρίχνω το αλάτι,το πιπέρι και μπόλικο μοσχοκάρυδο για να πάρει μυρωδιά.Όταν αρχίζει να πήζει ρίχνω το αυγό αφού το έχω χτυπήσει πρώτα και έπειτα το βούτυρο.Καθ' όλη τη διάρκεια ανακατεύω συνεχώς για να μην κολλήσει και αφού πήξει αρκετά τη βγάζω από τη φωτιά και είναι έτοιμη να τη ρίξω στο φαγητό μου.
   

    Θέλω να προσθέσω ότι η δοσολογία είναι για μέτριο ταψάκι.Έχω υπολογίσει περίπου ότι 1 λίτρο γάλα είναι 6 φλιτζάνια του τσαγιού και για κάθε φλιτζάνια γάλακτος αντιστοιχεί 1 γεμάτη κουταλιά αλεύρι.Οπότε άμα θέλετε να φτιάξετε μεγαλύτερη ποσότητα δεν έχετε παρά να μετρήσετε πόσα φλιτζάνια γάλακτος θα βάλετε για να προσθέσετε και τις αντίστοιχες κουταλιές αλεύρι.Τέλος να πω ότι για μένα η νοστιμιά της μπεσαμέλ είναι το μοσχοκάρυδο ,οπότε ρίχνω αρκετό δεν το λυπάμαι για να παίρνει αυτό το ξεχωριστό άρωμα που έχει.Και κάτι άλλο που ίσως παίζει ρόλο ,όχι τόσο μεγάλο όμως,είναι το γάλα που χρησιμοποιούμε.Εγώ βάζω φρέσκο αγελαδινό κατευθείαν από το γαλατά.

μπεσαμέλ

μπεσαμέλ

   

    Πολύ θα χαρώ να ακούσω τα σχόλιά σας όταν τη δοκιμάσετε και δείτε πόσο απλή και γρήγορη είναι.Αν ωστόσο ξέρετε κάποιον πιο εύκολο τρόπο παρασκευής μπεσαμέλ πολύ θα ήθελα να τον μάθω και να το δοκιμάσω και εγώ.

Φιλικά




   

8 σχόλια:

  1. οκ...πεινασα! παω να κανω παστιτσιο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω φτιάξει ποτέ μπεσαμέλ! Ξέρω ξέρω ακαμάτρα! την φτιάχνει η μαμά ή ... το σουπερ μαρκετ! τώρα όμως με αυτή την ανάρτηση με έβαλες σε σκέψεις, να πειραματιστώ??? πωπω παει θα με χαλάσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να φτιάξεις Μάχη μου είναι πολύ απλή τελικά και νοστιμότατη .Η σπιτική μπεσαμέλ δίνει άλλη γεύση στο παστίτσιο πάντως.

      Διαγραφή
  3. Την ξέρω και εγώ αυτή τη συνταγή , είναι η μυστική συνταγή της γιαγιάς μου και όντως όσες φορές την έχω δοκιμάσει, πάντα πετυχαίνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ ήταν μυστικό;;;;Και το είπα σε όλους;;;χααχαχαχ Είναι νόστιμη και εύκολη αυτό μου αρέσει!!

      Διαγραφή
  4. κι εγω αυτην κανω! υπεροχη συνταγη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι από τις καλύτερες.Από όσες έχω δοκιμάσει τουλάχιστον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips